فرمانده سپاه استان در بازدید از بیمارستان رازی قزوین، به مناسبت روز جهانی سالمندان از بیماران سالخورده عیادت کرد.

 سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان با حضور در بخش‌های بستری بیمارستان رازی  با اهدای شاخه‌های گل از پرستاران و کارکنان درمانی قدردانی کرد و به مناسبت روز جهانی سالمندان از بیماران سالخورده عیادت کرد.

 فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این بازدید گفت:  تلاش و خدمات کادر درمان در ایام بیماری کرونا همانند مجاهدت در سال‌های دفاع مقدس ارزشمند و ستودنی است.

وی اضافه کرد: در دوران کرونا که حتی هموطنان برای همراهی عزیزان بیمار خود به بیمارستان نمی‌رفتند، پزشکان و پرستاران در برابر این بیماری حماسه آفریدند و مقابل تمام جهان درخشیدند و کشور را رو سفید کردند.

سردار آتانی افزود:  شنیدن حماسه آفرینی‌های کادر درمان مانند شنیدن و دیدن حماسه آفرینی‌های زمان جنگ در برنامه به روایت فتح شهید آوینی است و تلاش پزشکان و پرستاران در درمان بیماران کاری خدایی بود.

رئیس بیمارستان رازی نیز در این بازدید گفت: کادر بیمارستان رازی در زمان کرونا با تمام وجود برای خدمت به شهروندان وارد عمل شدند و به رغم ابتلا به این ویروس، ولی دست از کار نکشیدند.

روح الله برجی گفت: کار درمان  در بیمارستان‌های تامین اجتماعی به عنوان یک اقدام جهادی محسوب می‌شود، چون مراجعان این بیمارستان عموما از بیمه شدگان و اقشار آسیب پذیر جامعه هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار